2014. augusztus 22., péntek

Lupllu 4 levelű lóherés újszerű dögös térdnaci 5-6 - Jelenlegi ára: 1 290 Ft


Kevésszer viselt szupi rövidnaci kisfiam ruhatárából. Beleírt méret 116, de mi biztosan hat éves korunkig hordtuk, átlagtestalkattal.
A rövidnacikat amiket találsz az aukcióim között, beleírt méretei teljesen mások, én arra hagyatkoztam, hogy az én kisfiamra mikor voltak jók, hihetsz nekem, 100%-ra biztosan jók lesznek tücsködnek: -)!!!!! !! Nézd a beleírt centimétereket!!!
Óriási szekrényürítés van nálunk, érdemes körülnézni az oldalamon! Átnéztem a nyári rucikat is, folyamatosan rakom fel ami nekünk már kicsi lesz! Sok szuper pasicuccot töltöttem 104-es mérettől 128-as méretig, sok márkás rucit vásárolhatsz kedvező áron, érdemes benézni hozzám! 10000 forint vásárlás felett állom a postaköltség felét!


Jelenlegi ára: 1 290 Ft

Az aukció vége: 2014-09-12 10:26
. Lupllu 4 levelű lóherés újszerű dögös térdnaci 5-6 - Jelenlegi ára: 1 290 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése